Vabariiklaste leeris presidendiks kandideeriv Donald Trump on USA meedias teiste kandidaatidega võrreldes palju rohkem meediakajastust saanud, selgus New York Timesi uuringust.
Uuringu järgi on Trump saanud tasuta meediakajastust rahalisse vääringusse panduna suisa kahe miljardi dollari eest, kirjutab CNN Money. Seda on kuus korda enam kui vabariiklaste leeris kandideerinud ja nüüdseks kampaania lõpetanud Marco Rubio ning pea kaks ja pool korda rohkem kui demokraatide kandidaat Hillary Clinton.
Uuringu raport tõstatab küsimuse, kui suurt rolli mängib meedia selles, et Trumpil on nõnda suur arv poolehoidjaid. Mõistagi peab siinkohal arvestama, et kogu Trumpi puudutav meediakajastus pole positiivne ning ta on saanud oma väljaütlemiste pärast palju sugeda.
Uuringust selgub ka, et võrreldes teiste kandidaatidega on Trump reklaamidele kulutanud vähem kui teised. Kui Trump on kulutanud telereklaamidele 10 miljonit dollarit, siis Jeb Bush on kulutanud 85 miljonit dollarit ning Marco Rubio 55 miljonit.
Bush on saanud tasuta meediakajastust ainult 214 miljoni dollari eest ning Rubio 204 miljoni dollari eest.
Demokraatide leeri kandidaatidest on nii Hillary Clinton kui ka Bernie Sanders kulutanud reklaamile 28 miljonit dollarit ja saanud meediakajastust vastavalt 746 miljoni ning 321 miljoni dollari eest.
Seotud lood
Aleksandr Kostin ja Sergei Astafjev, Placet Group OÜ (
laen.ee,
smsraha.ee) asutajad, on võtnud endale sihiks arendada ja edendada Eesti jalgpalli ja futsali ehk saalijalgpalli nii Tallinnas kui ka Ida-Virumaal. Nende juhitav MTÜ PG Sport on tuntud oma pühendumuse ja panuse poolest Eesti spordi edendamises, pakkudes uusi võimalusi noortele talentidele ja aidates kaasa spordi kultuuri arengule.